Szanowni Państwo,
przedstawiamy serwis międzynarodowy w okresie Świąt Wielkanocnych 2024.
Nadanie powinno odbyć się minimum 1 dzień przed planowanym wyjazdem ostatniej linii eksportowej, lecz proszę pamiętać, że nie jest to gwarancją wyjazdu przesyłki z kraju.
Kraj |
Ostania linia Exportowa przed Świętami* |
Przerwa |
Pierwsza linia Exportowa po Świętach* |
Niemcy |
27.03.24 (śr) |
28.03-01.04.24 |
02.04.24 (wt) |
Czechy |
27.03.24 (śr) |
28.03-01.04.24 |
02.04.24 (wt) |
Słowacja |
27.03.24 (śr) |
28.03-01.04.24 |
29/30.03 (załadunek auta liniowego) dla wyjazdu 02.04 (wt), kolejna linia 03.04.24 |
Węgry |
27.03.24 (śr) |
28.03-01.04.24 |
29/30.03 (załadunek auta liniowego) dla wyjazdu 02.04 (wt), kolejna linia 03.04.24 |
Kraje bałtyckie |
28.03.24 (czw) |
29.03-01.04.24 |
02.04.24 (wt) |
Dania + Szwecja |
27.03.24 (śr) |
28.03-01.04.24 |
02.04.24 (wt) |
Austria |
27.03.24 (śr) |
28.03-01.04.24 |
02.04.24 (wt) |
Hiszpania + Portugalia |
27.03.24 (śr) |
28.03-01.04.24 |
02.04.24 (wt) |
Włochy |
27.03.24 (śr) |
28.03-01.04.24 |
02.04.24 (wt) |
Rumunia |
26.03.24 (wt) |
27.03-01.04.24 |
02.04/05.04.24 (pt) (w zależności od ilości towaru) |
Bułgaria + Grecja |
26.03.24 (wt) |
27.03-01.04.24 |
02.04/05.04.24 (pt) (w zależności od ilości towaru) |
Francja |
27.03.24 (śr) (wyjazd via System+) |
28.03-01.04.24 |
02.04.24 (wt) |
Reszta Europy (via System+) |
27.03.24 (śr) |
28.03-01.04.24 |
02.04.24 (wt) |
*Kolekcja konieczna min 1 dzień roboczy przed dniem wyjazdu linii exportowej |
Czas tranzytu dla przesyłek wyjeżdzających liniami w dniach 25-28.03 ulegnie zwiększeniu o +2-3 dni robocze w stosunku do standardowego TT w zależności od kierunku.
Dla przesyłek wyjeżdzających liniami w dniu 02.04 należy liczyć TT o +1-2 dni robocze większy niż standardowo.
Przewidujemy problemy serwisowe u partnerów ze względu na krótsze godziny pracy odbiorców, spiętrzenie wolumenu i dni wolne (święta u części partnerów zaczynają się od czwartek 28.03).
W przypadku nadania przesyłek po ostatnim wyjeździe naszej linii exportowej przed Świętami - mogą pojawić się koszty składowania.
W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu +22 267 96 00 oraz adresem mailowym info@geis.pl.
Zespół Geis