Gdzie znajduje się w tym momencie Twoja przesyłka, możesz sprawdzić na naszej stronie internetowej https://www.geis.pl w zakładce Tracking & Tracing. Wystarczy, że wpiszesz numer przesyłki, a wyświetli Ci się jej aktualny status. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z infolinią:
Pon. – pt. 8:00 – 16:00
+48 22 267 96 00
Geis PL doręcza przesyłki zwykle w ciągu następnego dnia roboczego po odbiorze. Termin ten nie jest jednak gwarantowany z powodu możliwości wystąpienia nieprzewidzianych i niezależnych od firmy sytuacji takich jak np. śnieg lub nieszczęśliwy wypadek.
Tak, przesyłki paletowe dostarczamy również za granicę. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt na info@geis.pl.
Jeśli prowadzisz firmę, prosimy o wypełnienie formularza zapytania pod adresem: zapotrzebowanie zostanie przekazane do właściwego działu sprzedaży. Następnie prosimy poczekać na kontakt z naszej strony.
Każdy! Jeśli tylko masz chęci do pracy i chcesz się rozwijać, to masz szanse aby dołączyć do naszego zgranego zespołu. Wystarczy, że skontaktujesz się z działem HR.
Jeśli jesteś zainteresowany pracą jako przewoźnik, nie zwlekaj i czym prędzej skontaktuj się z naszym działem HR. Czekamy na Twoje zgłoszenie.
Zawsze aktualne informacje o firmie i tematy związane z firmą i światem logistyki.
ZOBACZ WIĘCEJ